V týdnu od 4.7. do 10.7. máme na Quillu dovolenou. Nebude fungovat eshop ani kamenná prodejna. Vaše požadavky vyřešíme po návratu.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezké prázdniny.

F.A.Q. - často kladené otázky

Jak vrátit nebo vyměnit zboží?

  • Zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí. Toto se nevztahuje na nákup v kamenném obchodě, ale pouze na nákup přes eshop.
  • Nestihli jste zboží zboží vrátit v zákonné lhůtě? Kontaktujte nás emailem na: info@quillcz.cz a budeme se snažit o dohodu a případnou výměnu zboží za vhodnější.
  • Podrobnosti s formulářem ke vrácení nebo výměně zboží najdete zde: https://www.quillcz.cz/vymena-nebo-vraceni-zbozi/

Jak reklamovat zboží?

Reklamace zboží se řídí obchodními podmínkami.

  • Zboží odešlete na naši adresu: Quill outdoor, Jablůnka 207, 75623.
  • Zkontrolujte zda-li jste zboží zakoupili opravdu v našem obchodě.
  • Přiložte kopii faktury (stačí nám její číslo nebo číslo objednávky)
  • Přiložte vyplněný reklamační formulář

Jaké jsou ceny dopravy?

Ceny dopravy se dozvíte v samostatném článku - ceny dopravy

Poradíte mi s velikostí vybraného oblečení nebo obuvi?

Pokud nenajdete velikostní tabulku v našem článku velikostní tabulky nebo přímo v detailu zboží např. u obrázků, obraťte se na nás emailem: info@quillcz.cz a my vám ve volné chvíli rozměry zjistíme.

V jakém stavu se nachází má objednávka?

  • Předtím než nás kontaktujete si zkontrolujte svůj email, kde vám obvykle píšeme vše ohledně stavu vaší objednávky (nezapomeňte i na složky spam a hromadné);
  • Jestliže jste nenašli potřebné informace v emailu, kontaktujte nás na email: info@quillcz.cz (odpovídáme do hodiny i o víkendech) - napište číslo vaší objednávky;