Nadstandardní záruka Tilak

48-mesicu

Nadstandardní záruční lhůta

Záruční doba 4 roky od zakoupení výrobku TILAK se vztahuje na zjevné či skryté vady, které vzniknou užitím vadného materiálu, nebo nesprávným výrobním postupem. Za vadu nelze považovat změnu vlastnosti výrobku, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku opotřebení, nesprávného používání, popřípadě nesprávného zásahu či ošetřování. Záruční dobu nelze zaměňovat s dobou obvyklé životnosti výrobku. Kupující uplatňuje reklamaci bez zbytečného odkladu ihned po zjištění vady v prodejně, kde bylo zboží zakoupeno.

Adresa pro zaslání zboží na záruční opravu/servis:

QUiLL outdoor, Jablůnka 615, 756 23 - Připojte kopii faktury, na jejíž druhé straně naleznete reklamační protokol, který prosím vyplňte.

Od roku 2006 máme přesně 0 (slovy nula) záručních reklamací na TILAK!

Pozáruční servis a opravy

Na všechny výrobky poskytuje TILAK servis i po uplynutí záruční lhůty. Běžná poškození (roztržení, prodření…) opravují zpravidla do 60 dnů v ceně od 200,- Kč plus poštovné. Na opravu se opět vztahuje plná garance firmy. Opravit lze pouze vyprané oblečení. Na znečištěný oděv není možné aplikovat pásku na lepení švů.

Adresa pro zaslání zboží na pozáruční servis TILAK:

TILAK, a.s., Žerotínova 627/81, Šumperk 787 01

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.