Vážení zákazníci, u značek Petzl, MSR, Therm-A-Rest a Platypus, musíme z technických důvodů vždy ověřit dostupnost zboží u distributora, pokud není v našem obchodě uvedena expedice do 24 hodin.
Děkujeme za pochopení
Popis
Materiál: Colibri DWR (100% Nylon)
Izolační náplň: kachní peří 90/10, 600 cuin
Počet kapes: 2
Kapuce: Ano
Odvětrávání v podpaží: Ne
Hmotnost: 255-285 g
Dětská bunda Warmpeace Chip je naplněna kachním peřím. Vnější materiál z nylonu Colibri s DWR úpravou zaručuje voděodpudivost. Bunda má dvě přední kapsy na zip a prodloužený zadní díl.
Hlavní přednosti bundy Chip:
- výplň z kachního peří
- střih respektující dětské proporce
- perfektní izolační vlastnosti
- kapsy na zip
- voděodpudivá
- lemování pruřnou Lycrou zabraňující úniku tepla
Péřové oblečení:
- tradiční izolační materiál
- skvělá stlačitelnost, nízká hmotnost a vysoká schopnost izolace
- oproti konvenčním zateplovacím vrstvám jsou oděvy výkonnější a jejich objem a hmotnost jsou zanedbatelné
Materiál Colibri DWR:
- extrémně lehký materiál navržený speciálně pro vybavení plněné péřovou nebo syntetickou náplní
- kombinace nízké gramáže a vysoké hustoty vláken při tkaní umožňuje náplním zaujmout nejvyšší možný loft při zachování maximální odolnosti
- materiál je ošetřen DWR úpravou, zajišťující odolnost proti pronikání vlhkosti a zároveň nenarušující prodyšnost
Velikost | 134-140, 146-152, 158-164 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Nejzajímavější milníky firmy Warmpeace sahají do poloviny 80. let, kdy se firma specializovala na výrobu péřových oděvů a spacáků. Tehdy vznikl taky název Warmpeace (pohoda v teple).
Firma Warmpeace za několik desetiletí přešla několika restruktualizacemi, které usměrnily a ustálily její vývoj přesně tam kam majitelé chtěli - firma rodinného typu, nezatížená velkým managementem a velkými starostmi. Rozšířila výrobu o další oblečení, které není již jen péřové a začala dovážet outdoorové vybavení Sea to Summit.
Firma Warmpeace se soustředí na detaily a to se ji vyplácí. Její výrobky oceňují zákazníci ze všech koutů světa.