Váš košík je prázdný

Infolinka +420 723 767 434 (po-pá, 8-16) Prodejna

Dehydrovaná strava - expediční jídlo - Travellunch, Voyager, Summit to Eat
Akční nabídka
Kurzy a testování

Vybrat podle výrobce





Sleva.gif, 8,1kB

Vždy ty nejlepší ceny!

Vážíme si dobrých zákazníků, proto jsme pro ně připravili slevové karty a pro ty nejlepší, individuální slevový program.

Certifikát spokojenosti



Způsoby a ceny doručení zboží

PDF Tisk Email

V našem obchodě máte několik možností jakou dopravu zvolit:

Osobní odběr Zásilkovna.cz: - 70,- Kč

Zásilkovna - logo

Výhodou je časová nezávislost na doručovateli.
Na prodejně pro vás bude připraveno ještě následujících 7 pracovních dnů od odesání informace k vám. Pokud zboží v této lhůtě neodeberete, budeme vás opět kontaktovat. V případě, že zboží opakovaně neodeberete bude uvolněno do dalšího prodeje.

Odběrní místa naleznete v kontaktech - zde.

Obchodní balík České pošty: - 125,- Kč

-- nad 4000,- Kč ZDARMA

Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den po podání zásilky. Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Bohužel se tak nestává vždy, proto vám zasíláme SMS a email s číslem balíku.

Balík na poště na Vás počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.

Víte, že si můžete:
- nechat konkrétní, již uloženou zásilku přeposlat na jinou adresu?
- nechat již uloženou zásilku přeposlat na jinou poštu v okolí?
- zřídit službu Dosílka a nechat si přeposílat všechny své zásilky na jinou adresu?
- prodloužit úložní dobu pro vyzvednutí zásilky?

Více informací k Balíku DO RUKY nalzenete na stránkách České pošty.

Sledování zásilky / balíku České pošty.

Balík PPL: - 90,- Kč

-- nad 2000,- Kč ZDARMA

PPL rozváží zboží až do váhy 50 kg, ve všední dny od 8.00 do 18.00. Pokud vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den. Výhodou služeb PPL je telefonát ohledně domluvy o doručení, případně SMS, kterou vám řidič předem oznámí předpokládaný termín doručení. Tato služba má název Soukromá adresa. Pokud si zboží necháváte poslat do firmy, automaticky balík posíláme jako Standardní balík.

Večerní doručení bez příplatku v rozmezí 17.00-21.00 je k dispozici pro tato vybraná města (nutno připsat do poznámky objednávky):
Brno, České Budějovice, Děčín, Hradec Králové, Jablonec nad Nisou, Liberec, Olomouc, Ostrava, Pardubice, Plzeň město, Praha město, Teplice, Ústí nad Labem, Zlín.

Nově je také možnost platby bankovní kartou přímo u řidiče PPL.

Sledování zásilky / balíku PPL.

DOBÍRKA (platba v hotovosti): + 20,- Kč
BANKOVNÍ PŘEVOD (předem): ZDARMA

Problémy s doručením

Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím na náš email nebo telefon.

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky:
- Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození. Abychom zákazníkům doručovali pouze bezvadné zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele. O postupu vás vždy informujeme.
- Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení / uložení zásilky. Průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky / balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.
- Zásilka se ztratila u přepravce. Stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde, můžete si objednat nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení nezávisle na vaší situaci z první objednávky.