Váš košík je prázdný

Infolinka +420 723 767 434 (po-pá, 8-16) Prodejna

Dehydrovaná strava - expediční jídlo - Travellunch, Voyager, Summit to Eat
Akční nabídka
Kurzy a testování

Vybrat podle výrobce





Sleva.gif, 8,1kB

Vždy ty nejlepší ceny!

Vážíme si dobrých zákazníků, proto jsme pro ně připravili slevové karty a pro ty nejlepší, individuální slevový program.

Certifikát spokojenosti



Reklamace zboží

PDF Tisk Email
Napsal uživatel Alena Březovjáková   
Pondělí, 11 Srpen 2008 02:10

Vyskytl se u zboží, které jste u nás zakoupili problém?

Zboží vám rádi vyměníme případně vyreklamujeme. Stačí nám vyplnit formulář - Reklamace zboží a odeslat ho na naši adresu.

Jak postupovat při reklamaci:
1) Kontaktujte nás emailem, kde nám sdělte co chcete reklamovat. Obratem vám sdělíme kam výrobek poslat, případně vám dáme další instrukce.
2) Vyplňte reklamační protokol a společně s kompletním zbožím a kopií faktury odešlete na naší nebo sdělenou adresu.
3) Do 30 dnů vám zboží opravíme, vyměníme nebo vrátíme peníze. Reklamace většinou probíhá rychleji - do 14 dnů.
4) Zboží odešleme na adresu, která byla napsaná v reklamačním protokolu.

Zkontrolujte prosím, zda-li jste zboží zakoupili u nás !!!
Nereklamujte prosím vady, které jste vědomě způsobili !!!

Jako majitel obchodu Quillcz.cz bych chtěl podotknout, že se snažíme prodávat zboží s minimálním procentem reklamací, jelikož reklamace nepřináší komplikace pouze vám, ale i nám vč. finanční ztráty s tím spojené. Vybíráme tedy značky, které jsou léty prověřené a spolehlivé.

Aktualizováno Pátek, 06 Březen 2015 10:34
 

Komentáře  

 
0 #2 ReklamacePetr Brinček 2012-12-20 08:22
Dobrý den,
v případě reklamace postupujte podle pokynů výše v článku a zašlete na naši adresu do Jablůnky.
Citovat
 
 
0 #1 Dotaz na reklamaci HuskyKarel Dekar 2012-12-06 07:46
Dobrý den, zakoupili jsme u vás bundu Husky a rozjíždí se tam zips. Kam máme poslat/zanést tuto bundu na reklamaci? Jsme z Brna. Děkuji za odpověď. Dekar.
Citovat
 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit