Váš košík je prázdný

Infolinka +420 723 767 434 (po-pá, 8-16) Prodejna

Dehydrovaná strava - expediční jídlo - Travellunch, Voyager, Summit to Eat
Akční nabídka
Kurzy a testování

Vybrat podle výrobce





Sleva.gif, 8,1kB

Vždy ty nejlepší ceny!

Vážíme si dobrých zákazníků, proto jsme pro ně připravili slevové karty a pro ty nejlepší, individuální slevový program.

Certifikát spokojenosti



Jak nakupovat?

PDF Tisk Email
Napsal uživatel Alena Březovjáková   
Úterý, 05 Srpen 2008 02:11

Je to jednoduché (postupů je několik a my uvádíme jeden z nich):

- Standardně vyberete zboží a vložíte jej do košíku, klikem na ikonu nebo nápis "Do košíku". Toto vyžaduje základní znalost obsluhy internetového prohlížeče. Pokračujete dál v nákupu stejným způsobem.


můžete přidávat zboží do košíku a zároveň upravit množství - to lze později změnit

- Po vložení zboží do košíku vás stránky do košíku automaticky přesměrují. Vy následně můžete měnit množství, mazat zboží z košíku, pokračovat v nákupu nebo přejít k vlastní objednávce


můžete upravit počet kusů, mazat jednotlivé položky, pokračovat v nákupu a výběru dalšího zboží, dokončit objednávku

- Pokud se rozhodnete pokračovat v nakupování a přidávat další zboží, váš košík bude zobrazen v pravém horním rohu. Kdykoliv do něj můžete opět vstoupit. V náhledu vidíte i počet položek, které jste do košíku vložili a jejich celkovou cenu.


zobrazení náhledu košíku je neustále aktivní a vy zde vidíte celkovou částku, kterou budete posléze platit.

- V košíku kliknete na Zaplatit a systém vás přesměruje na obrazovku, kde vyplníte údaje potřebné k doručení zboží, případně se zde můžete přihlásit, pokud jste u nás již nakupovali nebo se registrovali předem. U regitrace je potřebné vyplnit hlavně údaje s hvězdičkou. Po vyplnění kliknete na Odeslat registraci. Doporučujeme vše dobře překontrolovat, hlavně musí sedět email a telefon.


registraci účtu rozhodně doporučujeme, jelikož budete mít neustálý přehled o stavu vaší objednávky



ještě jednou připomínáme: VŠE PEČLIVĚ PŘEKONTROLUJTE. Nejčastější příčinou nedoručení balíku je chybná adresa a kontakty.

- Nyní v dalším kroku máte možnost vybrat a překontrolovat adresu. Pokud nebude vložena další adresa, bude zboží odesláno na adresu fakturační. Fakturační adresu můžete v tomto kroku upravit, ale zároveň vybírat a přidávat dodací adresy.


výběr a kontrola fakturační nebo dodací adresy


pokud budete vkládat novou dodací adresu, vše uložíte kliknutím na ikonu diskety v pravém horním rohu. zkratka adresy je vaše zkratka, podle které budete vaši adresu rychle identifikovat při výběru dodací adresu. dodacích adres můžete mít libovolný počet.

- Po výběru a zadání adresy následuje výběr dopravy zboží podle vašich požadavků. Více o dopravě nalznete v článku Způsoby a ceny doručení


vyberte si vhodný způsob dopravy a pokračujte dále

- Následuje výběr platby. Dobírka/hotově - platíte na prodejně nebo doručovateli v hotovosti, bankovní převod - platíte předem převodem na náš účet, PayU - prostřednictvím platební brány můžete zaplatit kartou.


po výběru způsobu platby můžete pokračovat dále

- V následujícím kroku si celou objednávku překontrolujte, dopište nám do poznámek vaše připomínky, např. barvu a velikost pokud není v našem obchodě na výběr. Musíte souhlasit s obchodními podmínkami, jinak objednávku nepůjde potvrdit. V tomto kroku můžete stále přidávat zboží do košíku, případně ho smazat. Po potvrzení je již objednávka nenávratně neměnná.


dopište nám poznámku k objednávce, vše si ještě jednou pořádně překontrolujte

- Po rekapitulaci objednávky potvrdíte skutečně objednávku a odešlete. Na zadanou emailovou adresu vám přijde potvrzovací email. Pokud email nepřijde, stala se někde chyba.

Pokud se vám proces zdá složitý, můžete objednávat telefonicky: 723 767 434
Budeme po vás však chtít stejné údaje jako kdyby jste je vyplňovali na našich stránkách. Bez nich není možné zboží doručit!

Chcete si zkontrolovat stav vaší objednávky?

- Přihlašte se ke svému účtu na našem webu v pravém horním rohu.


Po kliknutí na odkaz Přihlásit nebo Registrovat se otevře plovoucí okno, do kterého zadáte vaše uživatelské jméno a heslo. Vše jste zvolili při registraci. Pokud jste něco zapomněli, můžete si to znovu nechat zaslat na váš email.

- Po přihlášení si můžete nastavit váš účet, ale zároveň sledovat co jste objednali, kdy jste objednali a v jakém stavu vaše objednávka je. Vše znázorňuje následující obrázek.


podívejte se v jakém stavu je vaše objednávka, změňte nebo přidejte adresu dodání, atd.

Aktualizováno Neděle, 06 Leden 2013 19:07
 

Komentáře  

 
0 #2 Na splátky nelze nakupovatPetr Brinček 2012-05-23 15:56
Bohužel neumožňujeme zákazníkům nakoupit zboží na splátky. Plánovali jsme zavedení splátkového systému, ale vzhledem k malému zájmu zákazníků jsme od této myšlenky upustili.
Citovat
 
 
0 #1 SplátkyPetr22 2012-04-10 14:27
Dobrý den je možno nakoupit na splátky??
Citovat
 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit